28 Temmuz 2013 Pazar

karasinek - içimde

Yanlızlığım ve ben, kimsenin haberi yok ikimizden. Evde 3 gündür pencereler ve kapı kapalı.
Karasinekler halimi anladı. Etrafta uçuşuyorlar ama rahatsız etmiyorlar. Tarihim değişti, mesela hiç sevinçlerim olmuyor artık. Hiç sen geleceksin diye bir haber almıyorum. Gelseydin, de ne olacaktı sanki, rüyalarımdaki gibi benimle konuşmayacaktın, benim karasineklere gösterdiğim saygıyı yani farketmeyi, sen, ben insanım diye bana gösterecektin belki, ama duygularımı tam anlamıyla yok sayacaktın, insan duygusuz olabilir mi, karasineklerin bile duyguları vardır. Ben karasineklerin duygusunu hesaba katmazsam, bence karasineğe hiç saygı göstermemiş olurum. Can bi anlamda duygu sahibi olmaktır. Tutarsız davranıyorsun. Saygılı davranmak istiyorsan, insan yerine koyuyorsan, ya geri gelmen lazım, ya da sinekleri öldürürsün, tutarsız davranma.