30 Kasım 2015 Pazartesi

gün ışığı - içimde

Yaşam sevinci yok. Sensiz yok. Nefes alımıyorum. Duraksıyoum.
Kendime gelemiyorum, sensiz neden yaşıyorum diyorum kendime, kendimden geçiyorum, titriyorum, duramıyorum ayakta, düşüyorum, kalıyorum o anda, kımıldayamıyorum. Anlamı yok herhangi bir başarının. Insan hiç bu kadar vazgeçmek ister mi?

Ismini görür gibi oluyorum adındaki her harfe rastladığımda. Her gölgede sen varmış gibi hissediyorum. Her düşte sen. Her hikayenin sonunda sana varacak biri, mutlu olacak gibi.

Ölüme doğru gidiyorum, tembelliğimden.

Benden sadece gün ışığı istemiştin, gün ışığında yürümek. Belki biraz melatoninimiz olur, mutlu oluruz diye. Vermedim gün ışığını, gün ışıksızsın şimdi de.

Tüm vücudum yanlız, yanlız atıyor kalbim, yanlız çalışıyor karaciğerim, yanlız düşünüyorum beynim, yanlız soluyorum, yanlız uzuyor saçlarım, yanlız uzuyor kıllarım, yanlız yaşlanıyor her bir hücrem.


Yokluğun dolu oda, her nefesimde yokluğun, yokluğun dolu zaman, dün yoktun, bugün yok, yarınlarda yoksun.