18 Mart 2012 Pazar

inter partner assistance , ipa ya veda maili - içimde

2 yıl çalıştığım IPA'dan, hiç gitmek istemediğim zorunlu hizmetten dolayı ayrılmak durumunda kaldım.
Atanacağım yer belli olduktan sonra beklerim.

Buraya ilk geldiğim zaman İlknur Hanımın masasının yanına oturmuştum, bana tane tane anlatmıştı ipayı.

Bana ipa ne kattı? Bir sigorta yaptırmak istediğimde kronik bir rahatsızlığınız var mı diye sorduklarında yok demem gerektiğini biliyorum. Zürih gibi gereksiz bir sigortayı öğrendim. Bi hastanın sigorta kapsamında olmayan bişeyi bulduğumda sevinmeye başladım. Şaka bir yana çok şey kattı. İlk başladığımda tutuk konuşan biriydim, buna rağmen işe aldılar, bana şans verdikleri için İlknur Hanım, Dr. Gül Uzkan ve Özgür Beye her zaman borcum var.

İlk, Allah rahmet eylesin çok sevdiğim Ümran ile tanışmıştım, çok iyi biriydi.

Sevim Bakan sağolsun bir çok kez evden getirdiği yemeklerini yemiştim, rahatça güvenebildiğim biriydi.

Bana kardeşim gibi davranan Nihan Altan ile tanıştım, inşaallah bu hafta kendisi ile görüşecem.

Hiç bu kadar aynı frekanstan bir arkadaşım olmamıştır Tuğçe kadar.

Rahmi ile hep gülerdik geceleri.

Şimdiden güvenlikten Hüseyin'i, Medikal asistanstan Elif Mine Aydın'ı, hemşire Aslı'yı özledim.

Değerli arkadaşım Barış ile tanışmak benim için bir onurdu.

Süreyya'yı her gördüğümde en az yarım saat konuşurduk.

Figen'le çok ortak yönümüz varmış, onunla tanıştığıma memnun oldum.

Songül Şimşek ilk geldiğim zaman bana bu kadar samimi davranmasaydı ipadan ilk başta korkabilirdim.

Yıllardır tanıdığım dr arkadaşlarım Cem ve Malik ile burada çok eğlendiğim zamanlar oldu, selamları var.

15 senedir tam anlamıyla kaderdaş olduğum, orta okulda, lise, üniversitede sıra arkadaşım, Ferit Tiber, sayısız kez dostluğunu bana ispatlamıştır, inşaallah daha iyi yerlerde yine hep beraber oluruz, ayrılırsa yollar yine benden asla kurtulamazsın :) nerde olsan gelecem yanına.

Selman, Olcay ve Tanere sevgilerinden ötürü teşekkürler.

İlknur Hanım, birçok hatama rağmen bana mail bile atmamıştır, bana imtiyazlı davrandığı biliyorum, bu yüzden de ayrıyeten teşekkür ederim.

Son nöbetlerimi, arkadaşların müsait olmamasından dolayı 3 gün üst üste tuttum, Duygu Hanım kıyamayıp "bulduğun her fırsatta dinlen Ahmet" demişti. Her zaman da kıyamazdı bana. Teşekkürler.

Tuttuğunu koparan, çok zeki olduğuna inandığım fizikçi  Melike'ye teşekkürler.

Esma Bayram'ı hep "Ahmet ya" diye konuşmalarını hatırlayacağım ve özleyeceğim.

Dertleştiğim Nalan'a teşekkürler.

Bana hep gülümseyen Yuliyana Hanım'a, Derya Çakır'a, Sibel Gedik'e, Berrin Ünlüoğlu'na, Esra Gümüşova'ya, Tülay Özaydın’a, İlknur Arslan’a teşekkürler.

Zehra'nın çok büyük iyi bir karakteri olduğunu, daha sonra ise tanıdıkça buz dağının sadece ufak bi kısmını gördüğümü anladım. Çok çok teşekkürler.

Sebile ablanın yanında oturup iki dakka izleyince kendimi hep salak hissetmişimdir. Bana içten davranışları için teşekkürler.

Hep beni güldüren Halim'e, hep yürekli bi dost olan Erkan Uzun'a, Murat Kara'ya teşekkürler.

Nadide insan Kerem'e teşekkürler.

Canım arkadaşım Deniz Gülhan’a teşekkürler.

Beraber hep hoş sohbetler ettiğim Sedat'a teşekkürler.

Biricik Samet'e teşekkürler.

Tanıdığım en kibar ince insanlardan biri olan Aysel Artık'a teşekkürler.

Burda adını yazmadıklarımı da hiç unutmayacağım.

Operasyona sevgiler.

Sigara içenlerin, tertemiz kalblerinin yanındaki ciğerlerini kirletmeyi bırakmalarını dilerim.

Belki bir daha denk gelip de görmeyeceğim çoğunuzu. Sizi özleyeceğim, ben de sizi çok sevdim.

Herkese iki dünyada mutluluklar diye dua ediyorum.

Allaha emanet olun.