27 Temmuz 2012 Cuma

bir göz - içimde


Bir göz, ki yıllardır takılıp kaldım.


Yara nasıl bişeydir biliyor musunuz? Yaranın orada olduğunu unutsanız bile, bişey yaraya dokunduğunda sizi bayıltacak kadar ağrır.

Kendinize geldiğinizde tüm hayat enerjinizi almıştır.

Tüm dayanaklarımın yıkıldığı anım, sevilmediğim zaman değildi, benim o kadar sevdiğim insanın hangi kucakta olduğunu önemsememesiydi.

Kendi kendime, bu kızda neden takıldım diyordum, bu kızın çenesini diğer çenelerden ayıran ne vardı, onun boynunu diğerlerinden ayıran neydi, yürüyüşünü bu kadar otantik yapan şey neydi, neden o göz, rengi mi çok farklıydı, göz eksenin yere olan açısı mı, irisin yukarısı ve aşağısından ne kadarının göründüğü mü, göz beyazının iç tarafının dış tarafına oranı mı, göz kapağının koyuluğunun miktarı mı? Yıllarca resmine baksam da neden o gözde takıldığımı bulamadım.