17 Temmuz 2012 Salı

yoktu artık - içimde


Giden umuttu, son sözü: adının bi önemi yok, eğer yok isen.
Gece gelmiş, kendinle başbasın, camdan yardım umarsın, sessizce eser rüzgar.
Bunların sebebi o kız olabilir. Camdan yardım ummaya gerek duymamak için kafayı sürekli meşgul etme prensibi edinmişti, çünkü cam yardım etmiyordu, bu yüzden sürekli kaçış içerisindeydi.
Kız konuşurken bazen bağlaç kurardı, her heceye ayrı bi vurgu, anlamsız bi bağlaç bu kadar eritebilir yani insanı. Ama o bağlaç kurmaya erittiğini farketmeden devam ederdi.
Kızımız prensip sahibiydi, zevkine düşkündü, bi prensibi sürekli gülmekti. Diğer prensibi ise olurda kalbine biri girerse, ayrıldıktan sonra onu düşünmemeye çalışma prensibiydi, düşünmemek için adını anmamak, ve google a bile ismini yazmamak.
Ama eski sevgilisi emindi ki kızın aklına kendisi geliyordu ara sıra, ama işte kızın prensibi işe yarıyordu, iki saniyede aklından geri çıkıp gidiyordu.
Kız için sevgilisi kalıplara uygun biri olmalı, mesela sevsin, değer versin, belki bi kaç kalıp daha önemliydi ama onları ben bilmiyorum. Karşısındaki sevgilinin kim olduğu o kızın umrunda değildi.
Erkek için o kız olmazsa, herşey anlamsızdı.
Erkek kaçışlar içerisindeydi, yoktu artık, adının da bi önemi yoktu.