29 Mart 2013 Cuma

geceler - içimde

Gecenin bu en ıssız saatinde daha da fazla ihtiyacım var sana.
Sen beni sahipsiz bıraktın gittin. Geriye ne gülüşünle hissettiğim güneş, ne de hiçbişey. Yanındaydı neşem. Geziniyor odam, ben sabit. Biliyordun ki seni seviyordum, ve biliyordun ki geri gelmeyecektin. Bıraktığın günkü gibi acım, hala koyu, hala mat, hala zamanın içinde sıkışıp kalmış. Duygularım sessizliğimin tam tersi. Bir zamanlar her gün yürürdüm, ya da bisiklet sürerdim, ya da yüzerdim. Şimdi ayağı kalkamıyorum, enerjim yok. Ne yapayım eğer sen ..., ... yoksan, varsan ama umrunda değilsem, beni bilmiyorsan, aklına gelmiyorsam, bana gülümsemiyorsan, şefkatin yoksa. Yoksan değer mi? Bir insanı hiç kimse düşünmezmiş, en seviyorum diyenler bile, o yüzden öz ışığını kaybetmemeli, yoksa en acınası hale düşebilir. Ben öz ışığımı kaybettim, özüm sendin. Bir zamanlar "bir insan enerjisinin hepsini kaybederse, tekrar enerji kazanabilir mi?" diye sormuştum. "Zannetmem" dedin. Anlatmama gerek yokmuş, ta o zaman biliyormuşsun yaşayacağım duyguları. Anlatmak hiç bir işe yaramaz, bu yüzden sessizim.