26 Haziran 2014 Perşembe

enerji - içimde

Susuyorum, dilimden kelimeler çıkmak istemiyor, nefesimi kelimeler için zorlamak istemiyorum.
Açık olacam, böyle soyut olunca belki tam anlaşılmıyor çünkü, beni direk görse iç düşüncelerimi bilse o zaman daha rahat anlaşılırım zaten. Enerjim yok. Enerjim gitti, neden bilmiyorum birden sessizce. Biri zorlayınca kelimeler çıkıyor otomatikmen, ama sanki ben değil de beyincik yapıyor, alışkanlıktan gelen kelimeler, özne yüklem bana özgü sırasıyla kalıplarım, çok kullandığım tekrar ettiğim kelimeler çıkıyor. Baktım espri bile yapıyorum. Evet burda yapmadığıma bakmayın, yapabiliyormuşum, hayat varmış beyinciğimde otomatikmen. Yani beni de bıraksan serbest, tekrar mutlu olabiliyormuşum, eski kız arkadaşlarımın bıraktığımda mutlu olabilmesi gibi, mutlu olması için serbest bırak yeter. Bedenimde enerji varmış. Yoğun bakımdaki insanların ölüme 1-2 saniye kalana kadar karakterlerini gösterebilmeleri gibi, iç enerjim bitmeyecek, ben bitmeyeceğim, ölene kadar, o otomatik, ve son nefesimi verene kadar kalbim hızlıca atacak, nefes alacam, göğsüm inip çıkacak, solunum makinasına bağlı olsa bile. Yani neymiş "hayatta enerji biterse bi daha gelir mi?" yanlış soruymuş, çünkü hayatta enerji bitmezmiş, çok azalırmış, ama biterse ölürmüşüz zaten.