28 Aralık 2014 Pazar

müzik - içimde

Gidecektim, gidebilseydim. Artık hissetmiyorum, ne bir arzu, ne bir heyecan.
Hırs kötüdür derler, kimseye zararı yoksa hırs bence kötü değildir, hırs isteksizlikten iyidir, hiç bir şey istememek, hiç enerjinin olmaması, e ne için yaşıyorsun ki? Bir isteği olan, isteğinin olmasının kıymetini bilmeli, isteğini hiç bırakmamalı, geriye yaşayacak birşey kalmıyor. O yüzden her hangi bir isteği olana sesleniyorum, sıkıca sarılın o isteğinize. Olmazsa olmasın önemli değil, ama istemezseniz enerjiniz olmaz. Aşık olmak isterdim yine, ya da lamborghini almak istemeği isterdim. Şimdi istemiyorum. (verseler tabi isterim de, çok istemiyorum). En son birşey istediğim zamanı hatırlıyorum da, buruktu içim, çok hareketli müzikler dinliyordum sennheiser marka kulaklıkla ipodla, Erzurum'dan Elazığ'a giderken, otobüste, mesajlaşıyordum, burukluğuma aldırmadan o zamanlar istiyordum kızın birini, müzik güzeldi. Seneler kadar insana kötü geçiren bir şey yoktur, iyi müziklerim de tükendi. Şimdi yeni müzikler dinliyorum, güzel müzikler seçmek için. Aşık olmak istiyorum.