19 Ocak 2015 Pazartesi

birazdan - içimde

Sanki bir anlamı olurmuş gibi haykırmak istiyorum sana seni seviyorum diye.
Beni ben gülerken sevmiştin, yine seversin diye gülmek neşeli olmak istiyorum.
Birazdan geleceksin diye düşünüp hayatta kalmaya çalışıyorum, Böylece heyecanlanıp çalışmak istiyorum, birşeyler yapmak, yaşamak.
Sanki imkanlıymışsın gibi hayal kurmak istiyorum.
Sanki sana kızgın diilmişim gibi seni istiyorum.
Sanki ahmet'i hala seviyormuşsun gibi kendimi sevmeye çalışıyorum, ama sen sevmeyince kendimi sevilmeyecek biri gibi hissediyorum.
Bir gün yazılarımın en iyisini yazınca dönersin gibi geliyor, sonsuza kadar dönmeyeceğini bildiğim halde bilmemezlikten geliyorum. Başlamıyorum yaşamaya.

Bana "hayata çok bağımlı olduğumu, yaşamayı bu kadar sevmemem gerektiğini" söylemiştin, ben de sana "ben yaşamak istemiyorum, ben ölmek istiyorum" demiştim, sen de "sen yaşamı çok istediğinden, çok bağımlı olduğundan yaşama, istediklerin olmayınca ölmek istiyorsun" demiştim. Heralde yaşamdan kastın; güzel yaşam, isteklerim. Ben güzel yaşam istemiyordum, benim isteklerim yoktu. Ama tam anlamasam da söylediklerinden ders aldım, kimseye bağımlı diilim.