29 Ocak 2016 Cuma

karapınar - gezi yazısı :)

Kayabaşı köyü, Karapınar mezrasına doğru gitmeye çalışıyorum.
10 saat süren kar temizleme çalışması sonucu yolun temizlendiğini öğrenince hemen yola çıktım. Kayabaşı köyünü geçtim. Mezra yolundayım. Kar aracı yolu temizlerken, karı yolun sağına soluna atmış, bir labirent gibi, üstü açık tünel gibi olmuş yol, araba sağa sola kayıyor, sol taraf bazı yerlerde uçurum. 5 km dağ yolunda gittikten sonra çok dik bir yokuşa geldi sıra, araba durdu, kaydı, o labirentin içinde çarpraz bir şekilde, çıkmıyor, hava sıcaklığı -33 derece, çok pis rüzgar var, arabanın kapısını zor açtım, dışarı çıkıp zincirleri takıyorum, tekerin etrafı sıkışmış kar dolduğundan, dizlerimi yere koymak zorunda kaldım, dizlerim uyuştu, parmaklarım uyuştu, dizlerim çok ağrıdı üşüdüğünden, zincirler yolun üzerindeki 15 cm karı kazıdı ama araba yine gitmedi, sağ tekerleğin zinciri kırıldı, ellerimin uyuşması geçene kadar bekledim, sonra zincirleri çıkardım, geri geri yokuş aşağı yaklaşık 100 metre gitttikten sonra virajda arabayı çevirdim. 1 saate yakın dizim ağrıdı, ısınınca ağrısı geçti. Kayabaşı köyü Karapınar mezrasında ilginç hiçbirşey yok, tarih yok, ağaç da yok, tam dağın başı, gezilip görülecek bir yer değil, 9 tane ev var, misafirperverler orası ayrı, ama tavsiye etmem, kendileri bile köylerini sevmiyor, hayvan otlatmasalar kimse durmaz orda. Beynimden silmek istediğim bir yer.