24 Mart 2016 Perşembe

ahmet - içimde

Beynim kaymış.

Okuyorum, kelimeler kayıp gidiyor, cümleleri takip edemiyorum. Yorulmuşum heralde, yorulmak için sebep de bulamıyorum. Anlatacak da birşey bulamıyorum. Yaş 31 olmuş. Hayal kurmuyorum, hayallerim gerçekleşemez ki bu yaştan sonra. Günü idare eden biri olmuşum. Bohem olmak imkanı olsa olurum, ama bugün montum olmazsa yarın donarak ölmez miyim? Ayakta durmazsam kim doyuracak karnımı. Defalarca siktiredildim. Ben de siktirediyorum yaşamı, yaşam siktirip gidiyor. Yanlızım. Dağlarda dolaşıyorum. Tek başına yaşıyor Ahmet. Saçmalasam da bazen zevk alıyorum hayattan. Her günün çoğu zamanında çok, inanılmaz çok, sıkılıyorum. Ama yürüyorum bazen, bazen gülümsüyorum, bebekler geliyor muayeneye, en güzel şey bu, gülümsüyorlar, enerji dolular, oynuyorlar.