18 Temmuz 2017 Salı

olmuyor işte - içimde

Nasıl yapacağımı bilemiyorum. Başımı kaldırıyorum, ne yapacağımı bilemiyorum.
Ruhum acıyor. İçim yanıyor. Soğuk e rutübetli odada, usb fanı çalıştırdım, sırtıma, yüzümün sağına ve sağ yanıma vuruyor. Hangi dalı tutacağımı bilmiyorum. Kimse sevmedi beni. Belki bu yüzden kandırıldım. Kimseyle ortak bir duygum olmadı, aynı rüyayı paylaştığımızı zannettim. Yaptığım fedakarlıkları hak olarak görmüş, sevmek hiç olmamış dağarcığında, sevgiyi anlayamamış. Çok canım sıkılıyor. Dağlara bakıyordum yürürken, güneş turuncu kayalara vuruyordu, yalnızdım, hep yalnızdım, "artık istediğim gibi biri var olacak yanımda" diyordum, olmadı. Karanlığın içinde de kaybolamıyor ki insan, acı çekiyor. Her şey yolunda gitse, mesela iki dizimdeki ön çarpraz bağlarım iyileşse, kenarda biraz param olsa, dikkatim toplansa, birden aşık olunabilecek kadar yakışıklı ve genç olsam, çok tamir istemeyen bir arabam olsa, bu soğuklardan gitsem, denize baksam; yine de mutlu olmazdım ki sevdiğim beni sevmezse. Bu yüzden ne bir düzen için, ne de içimde bir istek oluşturmak için sebebim var. Zaten serde tembellik var, sıcak bir ışık gibi enerji olmayınca, olmuyor işte.